Nieuwe functies website

Hallo en welkom op de website van SV Judo Odijk!

Er zijn een twee nieuwe functies beschikbaar op de website.

Ten eerste is, zoals u waarschijnlijk al gezien had, het item “evenementen” aan de menubalk toegevoegd. Dit wordt de plek te zien is wanneer Judoles is, wanneer examens zijn en wanneer er wedstrijden plaatsvinden. De agenda wordt aan het begin van de maand geüpdated, dus judolessen zijn soms nog niet te zien. Examens en wedstrijden proberen we zo vroeg mogelijk op de evenementenlijst te zetten.

Ten tweede kan u uw kind of uzelf afmelden via de site. In het ledendeel is een nieuw subitem “afmelden” beschikbaar gesteld. Bekijk de pagina zelf voor meer informatie.

Met vriendelijke groeten,
Michael van der A

Webmaster SV Judo Odijk

We hebben van 29-10-2018 tot 12-11-2018 een proefperiode met Google Analytics. Google Analytics is een programma dat aan de hand van uw surfgedrag op onze website ons verteld wat we kunnen optimaliseren. Alle gegevens worden voordat ze verzamelt worden geanonimiseerd. Wilt u weten wat we verzamelen doormiddel van Google Analytics? Klik dan hier.